Jak uwiecznić miłość na fotografii

Kiedy byłam nastolatką marzącą o wielkiej miłości zachwycałam się pięknymi fotografiami zakochanych osób. Pary trzymające się za ręce, tańczące w deszczu, całujące się czule w czoło - uwielbiałam przeglądać takie zdjęcia, które można było znaleźć na licznych blogach. Obecnie mam wrażenie, że tego rodzaju ujęcia zaginęły w morzu selfie, zdjęć z fotobudek. Romantyczne zdjęcia, niczym ze starego kadru można oglądać, ale z sesji ślubnych.

Zadałam, więc sobie pytanie: czy zrobienie romantycznej fotografii jest takie trudne? 

Teoretycznie nie, ale wymaga na pewno więcej wysiłku, niż zwykłe selfie. 

Co zatem potrzebne jest do wykonania tego rodzaju zdjęcia?

Fotograf. Otóż to - musimy poprosić kogoś, kto dane zdjęcie nam wykona. Na pewno znajdzie się jakaś koleżanka lub kolega. W obecnych czasach aparaty są na takim wysokim poziomie,  że osoba wykonująca tego typu zdjęcie nie musi mieć szczególnego talentu fotograficznego. 

Pomysł. Wystarczy sprytne ujęcie lub rekwizyt, aby zdjęcie było ciekawe. Tak się składa, że mam dla was kilka pomysłów, które ułatwią wykonanie fotografii.

1. Podczas jedzenia 


2. Na huśtawce


3. Z odbiciem w wodzie


4. Z głową na kolanach



 5. Na spacerze


6. W tańcu


7. Gra cieni


 8. Ukryty pocałunek


9. Przez płot


10. Z Przy gałęzi




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cześć

Czy można tanio kupić suknię ślubną?